Thursday, July 30, 2009

A Skylit Drive, Paloma faith

Fy søren, det er det beste bandet jeg har hørt på siden jeg oppdaget Avenged Sevenfold. Og dèt sier litt, tro meg. Så fantastisk bra musikk! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, hehe.

Så, jeg tenkte jeg skulle gå på wikipedia for å se om det var noe jeg kunne skrive ned. OG GJETT HVA! Der står det at Craig Mabbitt pleide å være vokalist i ASD! Den samme fuckings Craig Mabbitt som nå har tatt plassen til Ronnie Radke i Escape the fate!

Beklager, jeg syns det er en big deal, hah.

A Skylit Drive er et sånt band med kun fantastisk fine personer, men er spesielt to stk. som utmerker seg.

Michael "Jag" Jagmin - Hovedvokalisten


Cory La Quay - Trommer, "growl" vokalist


To kjendiscrushes på en gang, det svir.

Og så resten av bandet da!


Så til sist, dere som liker screamo, dere burde virkelig prøve ut dette bandet.
Mens dere som liker de litt "softere" musikktypene, hør på denne sangen! Dritbra.

No comments:

Post a Comment